Sistem Tempahan Bilik Kuliah Dan Makmal

Log Masuk

Fungsi TemBiKul

Sistem Tempahan Bilik Kuliah Dan Makmal (TemBiKul) ini digunakan semasa hendak membuat kelas ganti.

Ia bermula dengan pentadbir sistem di peringkat jabatan masukkan senarai makmal dan bilik kuliah, status staf jabatan yang mengajar dan tarikh-tarikh minggu kuliah.

Selepas itu, setiap pensyarah masukkan jadual waktu masing-masing.

Setelah semua itu selesai, barulah pensyarah boleh melihat kekosongan makmal dan bilik kuliah. Seterusnya membuat tempahan berdasarkan kekosongan tersebut.

Selain daripada itu, pensyarah yang akan membatalkan kelasnya kerana bercuti, hadir mesyuarat ataupun berkursus, digalakkan memaklumkan kekosongan kelas tersebut agar boleh digunakan oleh pensyarah lain.

Untuk sebarang komen & cadangan, sila hubungi Puan Farizah, Jabatan Perdagangan PTSS